Ремонт двигунів порш комлекти

Ремонт гільзопоршневої групи двигуна Д-240 (МТЗ)

Ремонт гільзопоршневої групи двигуна Д-240 (МТЗ)
Внаслідок несправності в циліндрі, на яку вказують надламані або закоксованныепоршневі кільця, а також видимі пошкодження дзеркала циліндра, зазвичай змінюють деталі з великим зносом. У той же час, наявність тріщин на корпусі блоку циліндрів, величина овальності гільз понад 0,12 мм, порушення цілісності поршнів веде до повної заміни двигуна в зборі.
Потреба заміни поршневих кілець виникає при виявленні великої кількості газів, які прориваються в картер. Поміняти кільця необхідно також у разі помітного вигару масла в картері. Заміну кілець слід обов'язково проводити, якщо зазначені дефекти мають місце при збереженні допустимих зазорів між гільзами і спідницями поршнів. Для подальшої експлуатаціїгільза циліндру повинна бути провернути на 90º. Крім того, проводиться хонінгування гільзидвигуна Д-240 і її натирання антифрикційними речовинами.
Для огляду та подальшого ремонту поршнева група повинна бути розібрана і витягнута з блоку циліндрів двигуна Д-240. Поршневі кільця знімаються з поршнів пристосуванням ПІМ–2327 (рис. 1).
Потім перевіряється технічний стан компонентів поршневої групи. Зокрема, для вимірювання діаметра спідниці поршня використовується мікрометр (рис. 2).
Ремонт гільзи БЦ двигуна Д-240 починається з виміру її внутрішнього діаметру (рис. 3). Слід звернути увагу на те, щоб зазор між гільзою циліндра і поршневий спідницею в місці найбільшого зносу не більше 0,4 мм. В процесі ремонту допускається замінювати тільки одну гільзу, але за умови, що інші гільзи зношені в допустимих межах.
Щоб витягти гільзу з циліндра, застосовують знімні пристосування
Д 7801-4001 (рис. 4)
Поршні і гільзи в залежності відповідно від їх зовнішнього і внутрішнього діаметрів діляться на три групи (табл. 1).
Необхідно стежити, щоб кожен поршень і гільза при установці на дизельний двигун Д-240 (МТЗ) належали до однієї розмірної групи. Відзначимо, що всі поршні, поршневі пальці і шатуни для дизелів поділяються на дві категорії в залежності від своїх розмірів (табл. 2).
У разі ремонту газопоршневої групи використовувати всі три запчастини однієї і тієї ж розмірної категорії. Запресовувати палець поршневий
Д-240 слід, тільки попередньо нагрів поршень до температури не менше 70-80 градусів Цельсія.
При цьому кожен шатун не повинен відрізнятися за вагою від будь-якого іншого шатуна більш ніж на 30 р. Поршнева бобишках і втулка шатуна двигуна Д-240 на її торці повинні утворювати для всіх циліндрів зазор шириною не менше 0,25 мм
Зазор між торцем втулки шатуна і бобышкой поршня повинен бути для всіх циліндрів не менше 0,25 мм
При наявності зазору більше 5 мм в замку кільця, яке встановлюється в нову гільзу, поршневі кільця повинні бути замінені. То ж необхідно зробити, якщо між кільцем і канавкою в поршні по висоті утворюється зазор більше 0,3 мм.
Також наше підприємство пропонує запасні частини гільзопоршневої групи двигуна Д-240 МТЗ | |
Болт кріплення шківа Д-240 | 50-1005054 |
Болт маховика Д-240 | 50-1005127-А |
Болт шатуна Д-240 | 50-1004182-А1 |
Вал колінчастий (гол) Д-240 | 240-1005020-Б1 |
Вал колінчастий в зборі (без вкл) Д-240 МТЗ | 240-1005015-Б |
Вінець маховика Д-240 (запуск від ПД) 119 зубів | 50Л-1005121 |
Вінець маховика Д-240 (запуск від стартера) 145 зубів | 50-1005121-А |
Втулка шатуна Д-240 , Д-260 | 240-1004115-А |
Гільза блоку циліндрів Д-240 | 245-1002021 |
Кільця гумові для гільз Д-240 (М/компл) | Д-240-ЮМЗ |
Кільце стопорне поршневого пальця Д-240 | 240-1004022 |
Комплект вкладишів корінних Д-240 (Н1 , Н2 ,Р1 ,Р2 ) | А23.01.81-240 |
Комплект вкладишів шатунних Д-240 (Н1 , Н2 , Р1 , Р2 ) | А23.01.74-240 |
К-т поршн. кілець Д-240 (м/компл.) "Моторком LTD" | 240-1004060А |
К-т поршн. кілець Д-240 (м/компл.) КЗМД | 240-1004060-А1 (До) м/к |
К-т поршн. кілець Д-240 (м/компл.) ОЗПК | 240-1004060а1 |
К-т поршн. кілець Д-240 (м/компл.) СТАПРИ | 240-1004060-а |
Маслоотражатель великий МТЗ Д-240 | 50-1005043 |
Маслоотражатель малий МТЗ Д-240 | 50-1005042 |
Маховик Д-240 | 240-1005114-А |
Маховик з вінцем (під пускач) (Z=119) Д-240 МТЗ | 240Л-1005115 |
Маховик з вінцем (стартерн) (Z=145) Д-240 МТЗ | 240-1005115-А |
Палець маховика Д-240 МТЗ | 240-1005122 |
Палець поршневий Д-240 , Д-260 , Д-65 | 50-1004042-А1 |
Півкільце (на коленвал) Д-240 МТЗ | А23.01-10401 |
Поршень (4к) Д-240 МТЗ | 240-1004021-Р |
Поршень (5к) Д-240 МТЗ | 240-1004021-В |
Поршнекомплект Д-240 (Г+П+Р. К.) (L гільзи=230мм ― коротка гільза) КЗМД | 240-1000104 (К) |
Поршнекомплект Д-240 (Г+П+Р. К.) (L гільзи=245мм ) КЗМД | Д65-1000104 |
Поршнекомплект Д-240 , Д-65 (Г+П на 5 кілець) | Д240-02 |
Шатун в сб. Д-240 МТЗ | 240-1004100 |
Шестерня коленвала (привід масл. насоса) Д-240 МТЗ | 240-1005033 |
Шестерня коленвала (привід мех-ма газораспр.) Д-240 МТЗ | 240-1005030 |
Шків коленвала (одноручьевый) Д-240 МТЗ | 240-1005131-Б-02 |
Надаємо послуги з капітального ремонту та відновлення двигунів на сільгосп та спецтехніку, а також вантажні автомобілі провідних вітчизняних і зарубіжних виробників. Всі роботи по ремонту двигунів виконуються в майстерні з використанням високотехнологічного обладнання нашими досвідченими фахівцями-ремонтниками. Також можливий виїзд на місця до замовників. Ми проведемо розбирання двигуна, дефектацию і мийку, заміну зношених деталей, їх притирання, і важливо, випробування на стенді з наступним регулюванням, фарбуванням та встановленням на машину. Завдяки налагодженій співпраці з провідними виробниками та постачальниками ми здатні запропонувати не тільки ремонт, але і продаж оригінальних запасних частин і комплектуючих за найнижчими цінами.
- Подогреватель предпусковой МТЗСезонная распродажа подогревателей предпусковых МТЗ (Д-240, Д-243, Д-245)Подогреватель предпусковой МТЗ